علمي , آموزشی

گوناگون

 

 

بالا برنده های میل جنسی

بالا برنده های میل جنسی

میل جنسی یک موهبت الهی است که مانند دیگر نعمت ها و غرایز طبیعی، همچون خواب و گرسنگی و تشنگی و ....نیازمند توجه و رعایت بهداشت مربوطه جهت استفاده صحیح و نیز در صورت هر گونه مشکل و بیماری نیاز به درمان دارد.

میل جنسی یک موهبت الهی است که مانند دیگر نعمت ها و غرایز طبیعی، همچون خواب و گرسنگی و تشنگی و ....نیازمند توجه و رعایت بهداشت مربوطه جهت استفاده صحیح و نیز در صورت هر گونه مشکل و بیماری نیاز به درمان دارد. ما به شما توصیه میکنیم که همواره در خصوص مشکلات خود با پزشک مشورت نموده و هرگز اقدام به مصرف داروهایی که مورد تائید سازمان FDA و یا استانداردهای وزات بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیست اعتماد نکنید و اگر حتی دارویی برای شما از خارج از ایران ارسال گردید حتما با پزشک خود قبل از مصرف مشورت نمایید .امروزه بازار عرضه و فروش داروها و مواد خوراکی و همچنین کالاهایی که به بالا رفتن میل جنسی کمک میکند بسیار داغ میباشد که علی رغم تبلیغات گسترده ای که هر یک از تولید کنندگان این فرآورده ها جهت اعتبار بخشی محصول خود دارند لیکن تا به امروز تاثیر قطعی هیچیک از آنها به تایید مراکز درمانی ذیصلاح نرسیده است در ذیل ما به معرفی چند نمونه افزاینده های میل جنسی می پردازیم که البته به معنی تایید قطعی آنها نیست فقط جهت افزودن اطلاع شما بوده و در صورت تمایل به تهیه و مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.

آفرودیزیاک

 به مجموعه مواردی که باعث افزایش میل جنسی میشود اطلاق میگردد که بر گرفته از نام خدای یونانی آفرودیت خدای عشق و شهوت و زیبایی است.

 Ginseng

این گیاه که در انواع مختلف آسیایی و امریکایی ..در بازار موجود میباشد گفته شده در تسریع جریان خون و تسهیل در امر گردش خون در ارگان‌های بدن از جمله ارگان های جنسی کمک میکند و ازاین جهت در افزایش میل جنسی میتواند تاثیر گذار باشد.

Cubeb(از خانواده فلفل سیاه)

و یا اصطلاحا فلفل دمدار گیاهی است که بسیار به فلفل سیاه شبیه بوده لیکن زائده ای دم مانند داشته و نزد اعراب استفاده بسیار از آن میشده (به عربی به آن کباب می گویند)به گونه ای که در داستانهای هزار و یک شب از کباب به عنوان داروی افزایش دهنده میل جنسی یاد شده است . بنابر این نام Kababa   از کباب عربی گرفته شده است و استفاده خارجی از آن تا اندازه ای مورد توجه اعراب بوده که نام حب العروس به آن داده بودند

Chocolate(شکلات)

شکلات از میوه درخت کاکائو که در امریکای مرکزی و امریکای جنوبی و مناطق استوایی رشد میکند درست میشود. از اولین باری که کاکائو بوسیله مایا ها مورد استفاده قرار گرفت تا به امروز همواره این اعتقاد وجود داشته که این ماده خاصیت بالابرندگی میل جنسی دارد. شکلات افزایش دهنده سروتونین در بدن است که خود بالارفتن سروتونین باعث احساس آرامش و کاهش استرس و اضطراب میشود. شکلات تیره یا دارک چاکلت سبب ترشح دوپامین شده که این ماده شیمیایی در تحریک منطقه لذت مغز میتواند تاثیر گذار باشد. عده ای از محققین معتقدند نه فقط افزایش اندروفین است که به دنبال مصرف شکلات ایجاد میکردد بلکه ویژگی خاص شکلات که در دهن با حرارت بدن ذوب شده و حالت کرمی و لطیف داشتن آن است که تجربه لذت بخشی را در بدن تداعی میکند.

Oyster(صدف)

صدف از دیر باز تصور میشده که خاصیت آفرودیزیاک دارد و در سوابق تاریخی آمده است که امپراطور یونان ماموران خود را به سواحل انگلیس میفرستاده تا صدف جمع کنند تا صبح خود را با صرف چند صدف شروع کند. امروزه دسته ای از محققین معتقدند که به دلیل داشتن ماده شیمیایی دوپامین ( نروترنزمیتری که به افزایش میل جنسی کمک میکند) و نیز داشتن مقدار قابل توجه زینک از ارزش غذایی خاصی بر خوردار است. کمبود زینک در بدن سلامت جنسی فرد را در خطر انداخته در مردان مشکلات پروستات و در زنان ناباروری و کاهش میل جنسی را میتواند ایجاد کند.

  Damiana

گیاهی است که در منطقه امریکای مرکزی و امریکای جنوبی روییده ساکنین این مناطق برگه های آنرا به شکل چای دم کرده به منظور رفع سرفه و همچنین یبوست و افسردگی استفاده میکنند. از جمله موارد دیگر استفاده این گیاه تاثیر آفرودیزیاک آن است که گفته شده در رفع ناتوانی جنسی در مردان و سرد مزاجی در زنان گر گرفتگی در زنان یائسه و درد های قاعدگی و...کارآمد میباشد.

 Yohimbe

درختی همیشه سبز که در افریقا و نیجریه و کنگو روییده و در این مناطق برای رفع تب و سرفه و نیز تاثیرات آفرودیزیاک آن استفاده میشود. از جمله موارد شایع استفاده این گیاه رفع ناتوانی جنسی در مردان است . گفته شده این گیاه با باز کردن رگهای خونی دستگاه تناسلی مرد به افزایش جریان خون در این ناحیه کمک کرده فرایند نعوظ بهتر انجام میپذیرد .

Muira Puama

درخت کوچک برزیلی است که سابقه طولانی در افزایش میل جنسی در این منطقه داشته در رفع مشکل ناتوانی جنسی در مرد و نیز افزایش میل جنسی در زن از آن استفاده میشود .

در آخر باز هم یاداروری می نماییم که اگر کاهش میل جنسی دارید به کلینیک های مشاوره مراجعه نموده و فراموش نکنید که گاهی علت آن نیاز به روان درمانی دارد نه دارو ! چرا که شایعترین علت کاهش میل جنسی در هردو جنس علل روحی و روانی است


ادامه مطلب

جمعه 20 مرداد 1391برچسب:,

|
 

زنان به این جمله ها نیاز دارند

زنان به این جمله ها نیاز دارند / اقایان حتما بخوانند



آقایان محترم شاید ندانید که یک جمله ساده چقدر می تواند روی زندگی مشترک تان تاثیر بگذارد و اعتماد همسرتان به شما و زندگی مشترک تان را بیشتر کند. اگر از آن دسته مردهایی هستید که فکر می کنند، جملات اهمیتی ندارد و تنها چیزی که مهم است درون شماست، کاملا در اشتباهید. تا زمانی که با این احساسات درونی تان جمله ای نسازید و همسرتان را از آن ها با خبر نکنید، هیچ اتفاق خوبی در زندگی مشترک تان نخواهد افتاد. اگر هم از اهمیت این جملات باخبرید اما نمی دانید چه بگویید و از کجا شروع کنید، بهتر است از این توصیه ها کمک بگیرید و با دنیای زنان آشنا تر شوید. باید باور کنید که دنیای ذهنی زنان و مردان تفاوت زیادی دارد و اگر می خواهید همسرتان را خوشحال کنید باید به دنیایش وارد شوید و او را به شیوه خودش آرام و شاد کنید.

● چقدر زیبایی

زن ها دوست دارند ظاهرشان را ستایش کنید و گاهی به آن ها بگویید که چه چهره زیبا یی دارند. حتی اگر همسر شما واقعا به این زیبایی نباشد از این که گمان کند در نظر شما این طور به نظر می رسد، احساس غرور خواهد کرد. البته بی گدار به آب نزنید و بدون آن که برای حرف تان دلیلی داشته باشید او را ستایش نکنید. چون درست در زمانی که به همسرتان می گویید، چقدر زیبا هستی… او دلیل شما را خواهد پرسید و خواهد گفت از چه نظر؟ پس سعی کنید برای این ادعای تان جزئیاتی را هم مطرح کنید و به این فکر کنید، چه چیز در او زیباتر است و بعد سراغ تعریف کردن بروید.

● تو خیلی خاصی

این که همسر شما بشنود که او فردی بی همتاست و هیچ زن دیگری نمی توانسته شما را به این اندازه خوشبخت کند، یک حس فوق العاده به او می دهد. زن ها دوست دارند، بدانند که با تمامی گزینه های دیگری که شاید همسرشان به آن ها برای ازدواج درنظر داشته فرق می کنند و آن ها ویژگی هایی دارند که از نظر شوهرشان در هیچ کدام از زن های دور بر هم وجود ندارد. شما باید این خاص بودن را به او گوشزد کنید و بگویید که کدام یک از ویژگی های همسرتان بیش از دیگر ویژگی ها، شما را تحت تاثیر قرار داده. این موضوع نه تنها حس خوب مورد توجه قرار گرفتن و قدردانی شما را به او می دهد بلکه باعث می شود که او تمرکز بیشتری روی ویژگی های مثبتش داشته باشد و برای پررنگ کردن شان تلاش کند. زن ها دوست دارند از شوهرشان بشنوند که پر از صفات مثبت هستند و این که همسرشان به دلیل همین صفات به آن ها افتخار می کند.

● با تو بودن بی نظیر است…

زن ها دوست دارند، همسرشان به رابطه ای که دارد افتخار کند و به دلیل آرامشی که در این رابطه دارد هم از آن ها قدردانی کند. این قدردانی ممکن است به شکل های مختلفی صورت بگیرد. مثلا وقتی مردی زودتر از سر کار می آید و به همسرش می گوید، دوست داشتم امروز بیشتر کنار تو باشم یا این که دوست دارم وقتم را بیشتر با تو بگذرانم و باقی مانده کارهایم را هم کنار تو انجام دهم می تواند یک حس فوق العاده را در زنان ایجاد کند. با شنیدن این قدردانی ها زن برای بیشتر درک کردن همسرش تلاش خواهد کرد و برای این که همسرش در ساعات بیشتری که در خانه است آرامش داشته باشد و این اتفاق را تکرار کند، مصمم تر خواهد شد. آن ها از این تصور که مردشان دوست دارد ساعتی از روز را تنها کنار او و تنها برای استفاده از وقت ۲نفره شان مشخص می کند بیش از هر چیزی خوشحال می شوند.

● دوستت دارم

اگر می خواهید همسرتان از این که دوستش دارید مطمئن شود چاره ای جز گفتن این حرف ندارید اما مهم تر از گفتن این حرف ها عملکرد شماست. زن ها دوست دارند عشق تان را با کارهای تان نشان دهید. دادن یک شاخه گل، یک هدیه بی مناسبت، پیامک های احوالپرسی طول روز و خیلی کارهای ساده دیگر می تواند تاثیر خاصی روی رابطه شما بگذارد و این زندگی را در چشم همسرتان افتخار آمیزتر کند اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود، شما باید مراقب تمام حرف هایی که میان تان رد و بدل می شود باشید و فکر نکنید کلمات تاثیر چندانی ندارند. مهم تر از همه این که باید مراقب قول هایی که به همسرتان می دهید باشید. گرچه پاسخ مثبت شما به خواسته های همسرتان می تواند او را خوشحال کند اما عمل نکردن به وعده های کوچک و بزرگ تان مشکل را چند برابر خواهد کرد و تاثیری منفی روی نگاه همسرتان به شما و رابطه خواهد گذاشت.

● متاسفم

برای زن ها مهم ترین اتفاقی که می تواند بعد از یک دعوا یا دلخوری پیش بیاید، شنیدن عذرخواهی مردشان است. آن ها دوست دارند تاسف واقعی شما را ببینند و بعد از این دلخوری ها مورد دلجویی قرار گیرند. غرورتان را کنار بگذارید و اگر اشتباه کرده اید قبل از توضیح دادن دلایل تان از او عذر خواهی کنید. این که شما بدون گفتن این که پشیمانید شروع به توضیح دادن و دلیل تراشی کنید می تواند ناراحت کننده ترین واکنش بعد از دعوا برای یک زن باشد. پس اگر نمی خواهید اوضاع را از این که هست خراب تر کنید با یک جمله ای که از ته دل می گویید همه چیز را رو به راه کنید؛ بگویید: ببخشید و متاسفم!

● همه چیز را درست می کنم

حتی اگر یک سوپرمن نباشید باید بتوانید به همسرتان اطمینان دهید که همه چیز تحت کنترل است و تا زمانی که در کنارش هستید نمی گذارید زندگی تان را چیزی تهدید کند. گرچه شما با رفتارهای تان باید این اطمینان را در او ایجاد کنید اما در لحظاتی که او از ته دل غمگین است و احساس اضطراب می کند باید این جمله جادویی را به کار ببرید و به او آرامش دهید. اگر فکر می کنید فراهم کردن امکانات زندگی برای شاد کردن همسرتان کافی است اشتباه می کنید. ایجاد احساس آرامش و اطمینان و گاهی بیان کردن این جملات او را بسیار آرام تر و اعتمادش به زندگی مشترک تان را هم بیشتر خواهد کرد.

● بیا صحبت کنیم

اگر همسرتان مدتی است که ناراحت یا پریشان است اما توضیحی در این مورد به شما نمی دهد، باید خودتان پیش قدم شوید. شاید او مشکل بزرگی دارد که گفتنش برایش آسان نیست و شاید هم منتظر جرقه ای از طرف شماست. یادتان نرود که هیچ ناراحتی بی دلیل نیست و این که شما از کنار این پریشانی ها بگذرید و آن ها را جدی نگیرید، می تواند همسرتان را ناراحت تر از آنچه هست کند و حتی گاهی زندگی مشترک تان را هم زیر سوال ببرد. پس بعد از هر دلخوری که بین تان پیش می آید یا حتی زمانی که می بینید رفتار همسرتان تغییر کرده اما دلیلش را نمی دانید، به او پیشنهاد گفت وگو دهید و حتی اگر از این گفت وگو طفره رفت برایش توضیح دهید که شنیدن حرف ها و احساساتش چقدر برای شما اهمیت دارد و چقدر برای بهتر کردن زندگی مشترک تان اشتیاق دارید.

 


ادامه مطلب

جمعه 20 مرداد 1391برچسب:,

|
 

lمخصوص افراد متاهل

امشب لذتتان را چندبرابر کنید (مخصوص افراد متاهل)

 

خانم‌ها برخلاف آقایون می‌توانند از چند ارگاسم در یک جلسه رابطه‌ جنسی لذت ببرند. از طرف دیگر، آقایون می‌توانند بعد از رسیدن به اوج لذت جنسی خود، خیلی راحت به خواب بروند. و این اتمام شب برای هر دو طرف است درحالیکه زن هنوز میل به ادامه کار دارد. چرا اینقدر تفاوت؟

مقصر دوره بی‌پاسخی است. این زمان استراحت بعد از ارگاسم است که از نظر فیزیولوژیکی برای مرد غیرممکن است که بتواند چندین ارگاسم دیگر داشته باشد. در طول این دوره، آلت به شدت حساس شده و تحریک بیشتر آن دردناک خواهد بود.

هدف از این دوره این است: بازگرداندن ذخیره خون و مایعات دفعی آلت تناسلی شما. هر چه سنتان کمتر باشد، این مدت‌زمان کوتاهتر خواهد بود، از 10 دقیقه در نوجوانان تا چند روز برای افراد پیرتر. در همه موارد، این یک رکود موقتی است نه ناتوانی.

از طرف دیگر، خانم شما بلافاصله بعد از ارگاسم نیاز به این دوره بی‌پاسخی ندارد. در بسیاری از موارد، آنها می‌توانند با تحریک بیشتر به چندین ارگاسم دیگر هم برسند. اما آیا شما هم می‌توانید در طول یک شب لذتتان را چندبرابر کنید؟ غیرممکن نیست اما اول باید طرزفکرتان را تغییر دهید و نکات زیر را دنبال کنید.

ارگاسم را از انزال متمایز کنید

داشتن چند ارگاسم برای مردان به معنی اینکه یاد بگیرید طی یک جلسه نزدیکی چند انزال داشته باشید نیست. انزال و ارگاسم در مردان دو تجربه فیزیولوژیکی و روانی جدا هستند. وقتی مردها یاد بگیرند این دو را از هم جدا کنند، می‌توانند بیاموزند که چطور برای هر انزال چند ارگاسم داشته باشند.

نزدیکترین چیز برای ارگاسم‌های چندگانه این است که یاد بگیرید چطور بدون انزال چند ارگاسم پشت سر هم را تجربه کنید. حدود 80 درصد از مردان می‌توانند با سه ماه تمرین این کار را انجام دهند. اما نباید خیلی نگران نتیجه نهایی باشید. رابطه جنسی و ارگاسم نباید با این دید که چقدر انزال داشته‌اید یا چند مرتبه در یک جلسه می‌توانید انزال داشته باشید، ارزیابی شود. قرار نیست در رابطه‌جنسی چیزی را به کسی ثابت کنید. همان چیزی مهم است که بهترین احساس را به شما بدهد.

به خودتان استرس وارد نکنید

یک باور اشتباه این است که ارگاسم‌های چندگانه باید پشت‌سرهم باشد. ارگاسم چندگانه زمانی صورت می‌گیرد که فردی بیشتر از یک ارگاسم در یک جلسه رابطه‌جنسی داشته باشد—با احتساب زمان‌های استراحت، یا طی روند همان فعالیت جنسی بیش از یک ارگاسم داشته باشند.

پس به خودتان استرس وارد نکنید که در همان جلسه رابطه جنسی به چند اوج لذت برسید. اضطراب مخرب‌ترین چیز در عملکرد جنسی است. هرچه بیشتر نسبت به ارگاسم ترس و اضطراب داشته باشید، ارگاسم شما زودتر فرا می‌رسد. باید با متمرکز شدن روی واکنش همسرتان به حرکات خود، حواستان را پرت کنید.

به تاخیر انداختن انزال

همچنین می‌توانید با به تاخیر انداختن انزالتان، بر ارگاسم‌های خود چیره شوید. برای تقویت کنترل انزالی خود، تمرین کرانچ لگن را تمرین کنید که توسط دکتر آرنولد کگل (Arnold Kegel) طراحی شده است. این تمرین بر روی عضله انزال—همان عضله‌ای که برای نگه داشتن جریان ادرار از آن استفاده می‌کنید—تمرکز دارد. دکتر کگل این تمرین را اینطور تعریف می‌کند، "فشار دهید، برای چند لحظه نگه دارید، بعد آن عضلات را ریلکس کنید. این تمرین را در سه ست 20 تکراری انجام دهید. خیلی زود متوجه توانایی خود در کنترل آن عضلات و به تاخیر انداختن ارگاسمتان تا زمانیکه خودتان بخواهید می‌شوید."

وقتی در انتظار هستید، چیز جدیدی را امتحان کنید

دوره پس از ارگاسم در یک فرد متوسط 30 ساله حدود نیم ساعت است. وقتی در حال انتظار هستید، چند حقه جدید امتحان کنید. همه چیز به تنوعی که به کار می‌گیرید بستگی دارد. هر چیزی اگر زیاد استفاده شود خسته‌کننده خواهد شد، حتی اگر خیلی خوب باشد.

زنان به طور متوسط می‌توانند بدون داشتن دوره استراحت یا بی‌پاسخی به چندین ارگاسم دست پیدا کنند. اما بدون تحریک آنها به سطح پایه انگیختگی می‌رسند. انقباضات متوقف می‌شود، رحم پایین می‌آید و کلیتوریس (چوچوله) به زیر صدف خود برمی‌گردد. ضربان‌قلب و تنفس کند شده و گردش خون به حالت طبیعی برمی‌گردد. کلیتوریس هم نسبت به تحریک بسیار حساس می‌شود اما سایر قسمت‌های بدن توجه می‌طلبند.

چطور ارگاسم‌های زنانه را به حداکثر برسانیم

رابطه‌جنسی فقط برای تولیدمثل نیست. سکس باید تجربه‌ای لذت‌بخش برای هر دو طرف باشد و پیوند بین زوج‌ها را تقویت کند. رابطه‌جنسی عملی بسیار صمیمی و نزدیک بین دو نفر است و نیاز به تجربه و رابطه دادن و گرفتن بین شما و همسرتان دارد تا هر دو بتوانید از آن لذت ببرید.

بااین وجود، واقعیت این است که اکثر افراد واقعاً از آن لذت نمی‌برند. تحقیقات و مطالعات  نشان می‌دهد که اکثر زنان در روابط‌جنسی ندرتاً به ارگاسم می‌رسند.

و این امکان وجود دارد که وقتی ندرتاً به اوج لذت جنسی برسید، احتمالاً نمی‌دانید که چطور باید ارگاسم‌هایتان را به حداکثر برسانید.

در زیر به چند نکته ساده برای کمک به تقویت ارگاسم‌های زنانه و لذت بردن از سکس تا حد امکان اشاره می‌کنیم.

نیاز به پیش‌نوازی

برای تقویت ارگاسم‌هایتان، باید ریلکس کرده و فقط از لحظات صمیمانه بین خود و همسرتان لذت ببرید. نباید خیلی جدی روی رسیدن به ارگاسم تمرکز کنید. اگر ذهنتان خیلی درگیر افکار و نگرانی‌های اینچنینی باشد، احتمال رسیدن به اوج لذت جنسی کاهش می‌یابد. درعوض باید روی بدن همسرتان تمرکز کنید  و اینکه چطور با شما پیوند می‌خورد و به شما واکنش می‌دهد. به این ترتیب، می‌توانید بیشتر روی حرکات و حس های بدنتان تمرکز کنید. ذات و ماهیت اصلی رابطه جنسی حس کردن، واکنش دادن و لذت بردن است.

در اوج لحظات، شما و همسرتان حتی بدون پیش‌نوازی به سراغ رابطه جنسی می‌روید. گاهی‌اوقات هیجان رابطه آنقدر قوی است که به یک سکس سریع ختم می‌شود و درنتیجه زمان پیش‌نوازی کاهش می‌یابد. پیش‌نوازی نقش مهمی در رسیدن به ارگاسم دارد زیرا می‌تواند شما را به اوج لذتی جاودان برساند. پیش‌نوازی شامل در آغوش گرفتن‌، نوازش کردن و بوسیدن می‌شود. در این لحظات، ضربان‌قلب شما افزایش یافته، دستگاه تناسلیتان متورم شده، تندتر نفس می‌کشید و ترشحات زیادی خواهید داشت. برای اینکه بتوانید ارگاسمی عالی داشته باشید، پیش‌نوازی در رابطه‌جنسی نباید فراموش شود.

بیان تخیلات جنسی

علاوه‌براین، داشتن تحیلات جنسی راهی عالی برای به حداکثر رساندن ارگاسم است. این یک واقعیت اثبات‌شده است که برای هر فردی داشتن افکار و تخیلات جنسی خصوصی در روابط‌جنسی خود با همسرشان، کاملاً طبیعی است. جدا از داشتن تخیلات قوی جنسی، می‌توانید صحنه‌هایی را با همسرتان نقش بازی کنید. به این ترتیب، نه تنها تخیلاتتان را به واقعیت تبدیل می‌کنید، بلکه از رسیدن به اوج لذت جنسی هم لذت خواهید برد.

حرف زدن با همسرتان حین رابطه‌جنسی نیز یکی از جنبه‌های مهم در تقویت ارگاسمتان است. وقتی خواسته‌ها و نیازهای جنسی خود را با همسرتان مطرح می‌کنید، برای شما و همسرتان رسیدن به اوج لذت آسان‌تر خواهد شد. حرف زدن درمورد چیزهایی که هر دوی شما در رابطه‌جنسی می‌خواهید، پیوند جنسی بین شما را هیجان‌انگیز‌تر و قوی‌تر خواهد کرد. معمولاً این زنان هستند که مکالمه را شروع می‌کنند. بهتر است اینگونه مسائل را با زبانی نرم و لطیف و غیرمستقیم با همسرتان بیان کنید.

سلامت خوب، لذت بیشتر

سرحال بودن و داشتن انرژی جنسی مثبت می‌تواند به ایجاد یک رابطه‌جنسی ارضاکننده و عالی بین شما و همسرتان کمک کند. ازآنجاکه سالم بودن کمک می‌کند بهتر بتوانید در فعالیت‌های جنسی شرکت داشته باشید، خیلی مهم است که بدنتان را همیشه قوی و متناسب نگه دارید. برای داشتن فیزیکی سالم، می‌توانید از مکمل‌های غذایی که برای بالا بردن سطح انرژی بدن هستند استفاده کنید.

به‌طورکلی، رسیدن به ارگاسم ماکسیمم آنقدرها که همه فکر می‌کنند سخت نیست. آنچه مهم‌تر است این است که از طبیعی‌ترین و ساده‌ترین راه‌های برای کشف جنسیت خودتان استفاده کنید زیرا در به دست آوردن یک رابطه جنسی هیجان‌انگیز و ارضاکننده به شما کمک می‌کند. فقط لذت ببرید، تفریح کنید، و هیچوقت از درمیان گذاشتن آنچه به شما لذت می‌دهد با همسرتان خجالت نکشید. به خاطر داشته باشید که سکس باید مفرح باشد. نگرانی‌هایتان را دور بریزید و برای ایجاد پیوندی عمیق بین خودتان و همسرتان زمان بگذارید.

پایین بودن میل جنسی در زنان

پایین بودن میل جنسی یکی از موانع بر سر راه زنان برای دست یافتن به ارگاسم است. تقویت‌کننده‌های مختلفی برای میل جنسی خانم‌ها وجود دارد که این روزها بسیار محبوب شده‌اند زیرا تعداد زیادی از زنان آنها را خریداری می‌کنند.

این تقویت‌کننده‌های طبیعی ترکیبی از مواد گیاهی و ارگانیک هستند که به بالا بردن گردش خون در اندام جنسی، افزایش تحریک جنسی، تقویت واکنس و سرعت انگیختگی و غلبه بر خشکی واژن کمک می‌کنند.

 


ادامه مطلب

جمعه 20 مرداد 1391برچسب:,

|
 

تصاوير شگفت انگيز وزيبا از ابرها

تصاویر شگفت انگیز و زیبا از ابرها

 
S A L I J O O N

Lenticular cloud, Mt. Fuji, Japan

 

 
 
2S A L I J O O N

Mammatus clouds, Ft. Worth, TX

 


 
 
3S A L I J O O N

Asperatus formation, Canterbury, New Zealand

 

 
 
4S A L I J O O N

Roll cloud hang glider, Queensland, Australia

 

 
 
5S A L I J O O N

Mammatus over Quebec

 

 
 
6S A L I J O O N

Shelf cloud, North Dakota

 

 
 
7S A L I J O O N

Nacreous clouds, McMurdo Station, Antarctica

 

 
 
8S A L I J O O N

Lenticulars, Mt. Rainier, Washington

 

 
 
9S A L I J O O N

Cumulonimbus, Nelson, BC

 

 
 
10S A L I J O O N

Lenticular UFO, Patagonia

 

 
 
11S A L I J O O N

Shelf cloud, Cape Cod, MA

 

 
 
12S A L I J O O N

Altocumulus from the ISS

 

 
 
13S A L I J O O N

Mammatus, Manhattan

 

 
 
14S A L I J O O N

Noctilucent clouds over the Tibetan Plateau

 

 
 
15S A L I J O O N

Morning glories, Queensland, Australia

 

 
 
16S A L I J O O N

Lenticular funnel, Palm Springs, CA

 

 
 
17S A L I J O O N

Fog bow, Sydney, Australia

 

 
 
18S A L I J O O N

Shelf cloud, Wagga Wagga, Australia

 

 
 
19S A L I J O O N

Waterspout, Balearic Islands, Spain

 

 
 
20S A L I J O O N

Mammatus storm, Norman, OK

 

 
 
21S A L I J O O N

Altocumulus, Layton, NJ

 

 
 
22S A L I J O O N

Mammatus, Salem, OR

 

 
 
23S A L I J O O N

Lenticular arcs, Seattle

 

 
 
24S A L I J O O N

Roll cloud, Punta del Este, Uruguay

 

 
 
25S A L I J O O N

“God in the Clouds,” Mt. Baker, Washington

 

 
 
26S A L I J O O N

Cloud iridescence, Arizona

 

 
 
27S A L I J O O N

Mammatus, Colorado Springs, CO

 

 
 
28S A L I J O O N

Lenticular clouds, France

 

 
 
29S A L I J O O N

Shelf cloud, Miami, FL

 

 
 
30S A L I J O O N

Stratus clouds, Arenal Volcano, Costa Rica

 

 
 
31S A L I J O O N

Cumulonimbus, Ft. Worth, TX

 

 
 
32S A L I J O O N

Lenticular ribbon, Tarurua Range, New Zealand

 

 
 
33S A L I J O O N

Noctilucent clouds, Viljandimaa, Estonia

 

 
 
34S A L I J O O N

Wall cloud, Kansas

 

 
 
35S A L I J O O N

Glories and vortices, Baja

 

 
 
36S A L I J O O N

Mammatus, Brooklyn Park, MN

 

 
 
37S A L I J O O N

Lenticular ribbon, Las Vegas, NV

 

 
 
38S A L I J O O N

Kelvin–Helmholtz instability clouds, Seattle

 

 
 
39S A L I J O O N

HDR Mammatus, NYC

 

 
 
40S A L I J O O N

Pileus cloud, Chitlapakkam, India

 

 
 
41S A L I J O O N

Arcus layers, Australia

 

 
 
42S A L I J O O N

Fallstreak hole, Linz, Austria

 

 
 
43S A L I J O O N

Lenticular UFO, Kananaskis Country, Alberta

 

 
 
44S A L I J O O N

Wave clouds, Tadrart region, Algeria

 

 
 
45S A L I J O O N

Shelf cloud, Kearney, NE

 

 
 
46S A L I J O O N

Wall cloud, South Dakota

 

 
 
47S A L I J O O N

Cirrocumulus cloud, Chilbridge, England

 

 
 
48S A L I J O O N

Lenticular roll cloud?, Lake Tahoe, NV

 

 
 
49S A L I J O O N

Arcus clouds, Wellington, New Zealand

 

 
 
50S A L I J O O N

Mammatus, Saylorsburg, PA

 

 
 
51S A L I J O O N

Cirrostratus nebulosus, Santa Catarina, Brazil

 

 
 
52S A L I J O O N

Cloud iridescence

 

 
 
53S A L I J O O N

Lenticular clouds, France

 

 
 
54S A L I J O O N

“The Cloud of Darkness,” Silver City, NM

 

 
 
55S A L I J O O N

Lenticular blanket, Lebanon, MI

 

 
 
56S A L I J O O N

Wave cloud, Amsterdam Island

 

 
 
57S A L I J O O N

Cumulonimbus, Melbourne, Australia

 

 
 
58S A L I J O O N

Shelf cloud, Hampton, MN

 

 
 
59S A L I J O O N

Vortex cloud, Wallops Island, VA

 

 
 
60S A L I J O O N
 




ادامه مطلب

دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,

|
 

7 موضوعي كه قبل از ..............

7 موضوعی که قبل از ازدواج باید درمورد آن صحبت کنید

 
 

 
آنچه که در مراحل اولیه یک رابطه انجام می‌دهید، در تعیین موفقیت کلی و دوام ازدواج شما نقش بسیار مهمی دارد. در زیر به 7 مسئله مهم که باید قبل از ازدواج حتماً درمورد آن با همسرتان صحبت کنید، اشاره می‌کنیم
 

1. باید گفتگویی صادقانه درمورد علت دوست داشتن همدیگر داشته باشید.


نمونه سوالات:

چرا می‌خواهی با من ازدواج کنی؟
چه چیزهایی درمورد تو هست که من نمی‌دانم؟
چیزی درمورد من هست که اذیتت کند؟
 

2. باید چیزهایی که باور دارید "ارزش‌های اصلی" رابطه‌تان را تشکیل می‌دهند با هم مطرح کنید (آنچه در رابطه با همسرتان بیش از هر چیز دیگری برایتان اهمیت دارد).

نمونه سوالات:

چه اعتقادات معنوی داری؟
تا چه اندازه به محترمانه رفتار کردن با همدیگر متعهد هستی؟
صداقت و روراستی تا چه اندازه برای شما مهم است؟
 

3. باید درمورد اینکه بچه‌دار شدن برایتان مهم است یا خیر با هم حرف بزنید.

نمونه سوالات:

آیا دوست داری بچه‌ داشته باشی؟
تا حالا چه تجربیاتی با بچه‌ها داری؟
آیا بیماری آمیزشی خاصی داری که در بچه‌دار شدن تاثیر داشته باشد؟
 

4. باید درمورد فرایند تکامل رابطه‌تان در طول این مدت و طوری که دوست دارید 5، 10، یا 20 سال آینده باشد با هم حرف بزنید.

نمونه سوالات:

پنج سال آینده ازدواجمان را چطور می‌بینی؟
چه امیدها و آرزوهایی برای ازدواجمان داری؟
ازدواجمان چه تاثیری بر روابطمان با دوستان و خانواده خواهد گذاشت؟
 

5. باید درمورد نحوه تصمیم‌گیری‌ها در ازدواجتان با هم حرف بزنید.

نمونه سوالات:

درمورد مسائل مهم ازدواجمان چطور باید تصمیم‌گیری کنیم؟
وقتی نظراتمان مخالف باشد، چطور می‌توانیم دوستانه مسائل را حل کنیم؟
چطور می‌توانیم در کنار هم از منابع مالی استفاده کنیم؟
 

6. باید صادقانه درمورد اینکه از ازدواجتان چه می‌خواهید با هم حرف بزنید.

نمونه سوالات:

فکر می‌کنی سکس در موفقیت ازدواج ما تا چه اندازه تاثیرگذار است؟
به چه چیزهایی علاقه وافر داری؟
 

7. باید درمورد این سوال که "آیا می‌توانی زندگی بدون همدیگر را تصور کنی"، گفتگو کنید.

نمونه سوالات:

چه امیدها و آرزوهایی برای زندگی در کنار هم داری؟
برای اطمینان از سلامت خود برای زندگی طولانی‌مدت در کنار هم چه می‌کنی؟
آیا می‌توانی روزی را تصور کنی که دیگر کنار هم نباشیم؟

مشخص است که این هفت موضوع گفتگو می‌توانند عوامل مهمی در سلامت و قدرت رابه شما با همدیگر باشند و در نتیجه موفقیت کلی زندگی و ازدواج شما را نیز نشان خواهند داد.

پاسخ این سوالات نکات مهم و زیادی درمورد دوام رابطه‌تان به شما می‌گوید و می‌تواند پیش‌گویی‌کننده خوبی برای موفقیت رابطه شما باشد.
پس قبل از ازدواج حتماً درمورد این هفت موضوع با طرف‌مقابل خود صحبت کنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.


ادامه مطلب

دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,

|
 

چگونه كمتر عرق كنيم

      چگونه کمتر عرق کنیم...!

 
 
 

با روش های زیر کمتر عرق کنید!

عرق کردن، یکی از مشکلاتی است که در روزهای گرم تابستان انسان را آزار می دهد...
برخی افراد از بوی عرق کلافه هستند و برخی دیگر از لکه هایی که روی لباس هایشان برجای می ماند، گله می کنند.
این مقاله شامل ۱۰ توصیه است که می توانید با به کار بستن آن از میزان تعریق بدنتان بکاهید و کمتر آزار ببینید.
 

عصاره مریم گلی
برخی گیاهان دارویی مانند « مریم گلی » باعث کاهش تعریق می شوند. می توانید روزانه ۲۵ قطره از عصاره این گیاه را در لیوان آب بریزید و بنوشید یا به طور موضعی در زیر بغل تان استفاده کنید. البته مصرف عصاره این گیاه به کودکان، زنان باردار و افرادی که در معرض ابتلا به سرطان پستان هستند، توصیه نمی شود.
 

شام سبک بخورید
اگر شب ها در خواب زیاد عرق می کنید، قبل از خواب شام مفصل نخورید زیرا اگر چند ساعت قبل از خواب، شام سبکی میل کنید، غذایتان سریع تر هضم می شود و در نتیجه دستگاه گوارش مجبور نیست طی خواب فعال باشد و سموم را به شکل عرق از بدن دفع کند.
 

آب خیلی سرد ننوشید
نوشیدن مایعات خیلی سرد باعث ایجاد تغییرهای شدید دمایی در بدن و تعریق بیشتر می شود. برخلاف آنچه تصورمی کنیم، نوشیدن آب خنک باعث کاهش دما و خنک شدن بدن نمی شود. وقتی بدن خنکی آب را احساس می کند، عکس العمل نشان می دهد و سعی می کند خود را گرم کند و افزایش دمای بدن در این حالت، باعث تعریق بیشتر می شود. برعکس وقتی مایع گرمی می نوشیم، بدن سعی می کند خود را خنک کند. از آنجا که نوشیدن مایعات گرم در تابستان دلچسب نیست، بهترین توصیه، مصرف مایعاتی است که دمای متناسبی دارند.
 

مصرف نوشیدنی های کافئین دار را محدود کنید
نوشیدن برخی مایعات از جمله چای، قهوه و نوشیدنی های کولادار حاوی کافئین می تواند باعث افزایش تعریق در فصل های گرم شوند. پس مصرف آنها را به حداقل برسانید.
 

اپیلاسیون را فراموش نکنید
تعریق عکس العمل طبیعی بدن برای کاهش دما و رساندن آن به دمای ۳۷ درجه است. عرق ترکیبی از نمک و آب است و بوی نامطبوعی ندارد و آنچه باعث بوی بد آن می شود، باکتری هایی هستند که روی پوست زندگی می کنند و در محیط گرم و مرطوب مثل زیر بغل تکثیر می شوند. موهای این مناطق جایگاه مناسبی برای رشد باکتری ها هستند زیرا رطوبت را در خود نگه می دارند. بهترین توصیه برای از بین بردن بوی نامطبوع عرق، اپیلاسیون زیربغل و پاها و شستشوی روزانه بدن با صابون یا شامپو و خشک کردن کامل تمام نواحی از جمله بین انگشتان پاست.
 

مقدار پروتئین دریافتی تان را متعادل کنید
هضم غذا با افزایش دمای بدن همراه است. هر چه وعده غذایی ای که مصرف می کنید حاوی پروتئین بیشتری باشد، دمای بدنتان بالاتر می رود و بیشتر عرق می کنید. به گفته متخصصان تغذیه، روزانه مصرف یک گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن کافی است.
 

غذاهای کم ادویه بخورید
ادویه ها می توانند باعث بالا رفتن دمای بدن و افزایش تعریق شوند. مصرف سبزی هایی نظیر سیر و پیاز نیز روی بوی عرق تاثیر می گذارد و آن را بدبو می کند. برخی موادغذایی حاوی روی نظیر نان گندم کامل هم همین تاثیر را دارند اما بدن به روی نیاز دارد و نمی توان منابع حاوی آن را از برنامه غذایی حذف کرد. نیازی نیست با فرارسیدن فصل های گرم سال ادویه را کاملا از برنامه غذایی خود حذف کنید، فقط کافی است میزان آن را کاهش دهید.
 

استرستان را کم کنید
تنش های بیش از حد روزانه و استرس باعث تعریق بیشتر می شوند. برای کنترل تعریق و کاهش آن، در کنار تمام مسایل یاد شده به استرس های روزمره هم توجه کنید و کمی آرام تر باشید.
 

کفش چرمی و لباس کتانی روشن بپوشید
الیاف طبیعی مثل کتان یا پنبه عرق را به خوبی به خود می گیرند در حالی که الیاف مصنوعی آن را جذب نمی کند و باعث رطوبت بیشتر آن ناحیه و بوی بد عرق می شود، بنابراین بهتر است در فصول گرم لباس های سبک و روشن بپوشید که نور خورشید را کمتر جذب می کنند و خنک تر هستند. بهتر است کفش را هم از نوع جلوباز و از جنس چرم انتخاب کنید زیرا کفش های بسته آن هم از جنس الیاف مصنوعی، باعث تعریق بیشتر پا و بوی نامطبوع آن می شوند.
 

از دئودورانت ها یا برچسب های ضدتعریق استفاده کنید
برچسب هایی در بازار وجود دارند که با قرار زدن آنها زیر بغل، عرق را جذب می کند و اجازه نمی دهد روی لباس لکه ای بیفتد. دئودورانت هایی نیز وجود دارند که نه تنها بوی نامطبوع عرق را از بین می برند، بلکه میزان تعریق را هم تنظیم می کنند. در این روزها می توانید از آنها استفاده کنید.


ادامه مطلب

دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,

|
 

10فايده هويج براي سلامتي

10 فایده هویج برای سلامتی

 
 
 
قرص‌های ویتامین A را فراموش کنید. این میوه نارنجی رنگ، ویتامین A مورد نیاز شما را تامین کرده و فواید بیشمار دیگری نیز برای سلامت پوست، پیشگیری از سرطان و مقابله با پیری دارد. اگر می‌خواهید بدانید چطور بیشترین استفاده را از این سبزیجات فوق‌العاده ببرید، با ما همراه باشید.
 

فواید هویج


1. تقویت بینایی

تصور قدیمی که هویج برای چشم‌هایتان خوب است کاملاً درست است. هویج سرشار از بتا-کاروتین است که در کبد به ویتامین A تبدیل می‌شود. ویتامین A در قرنیه چشم به رودوسپین تبدیل می‌شود که رنگدانه‌ای بنفش رنگ لازم برای بینایی است.

بتا-کاروتین در برابر زوال ماکولا و آب‌مروارید ناشی از بالا رفتن سن نیز محافظت می‌کند. در یک تحقیق مشخص شد افرادیکه مقدار زیادی بتا-کاروتین مصرف می‌کنند، تا 40 درصد کمتر در معرض زوال ماکولا قرار می‌گیرند.


2. پیشگیری از سرطان


تحقیقات نشان داده است که هویج خطر بروز سرطان ریه، سینه و روده را کاهش می‌دهد. محققان به تازگی فالکارینول و فالکاریندیول را کشف کرده اند که خواص ضدسرطان در خود دارند.

فالکارینول ماده ضدآفت طبیعی است که توسط هویج تولید می‌شود تا از ریشه خود در برابر بیماری‌های قارچی محافظت کند. هویج یکی از تنها منابع متداول این ترکیب می‌باشند. یک تحقیق نشان داد که موش‌هایی که هویج می‌خورند تا 3/1 کمتر به سرطان مبتلا شدند.
 

3. ضدپیری


محتوی بالای بتا-کاروتین بعنوان یک آنتی‌اکسیدان دربرابر تخریب سلولی ناشی از متابولیسم طبیعی بدن عمل می‌کند و پیر شدن سلول‌ها را کُندتر می‌کند.
 

4. پوست سالم و درخشنده (از درون)


ویتامین A و آنتی‌اکسیدان‌ها از پوست دربرابر تخریب ناشی از نور خورشید محافظت می‌کنند. کمبود ویتامین A موجب خشکی پوست، مو و ناخن‌ها می‌شود. ویتامین A از ایجاد چین و چروک زودرس، آکنه، خشکی پوست، لکه، از بین رفتن یکدستی رنگ پوست جلوگیری می‌کند.
 

5. ماده ضدعفونی‌کننده قوی


گیاه‌شناسان باور دارند هویج از بروز عفونت جلوگیری می‌کند. آن را می‌توان به صورت له‌شده، جوشانده یا خام بر روی زخم‌ها استفاده کرد.
 

6. پوستی زیبا (از بیرون)


از هویج می‌توان بعوان یک ماسک پوستی ارزان و راحت استفاده کرد. فقط کافی است آن را رنده کرده و با کمی عسل مخلوط کنید.
 

7. جلوگیری از بیماری قلبی


تحقیقات نشان داده است که رژیم‌های غذایی که در آن مقدار زیادی کاروتینوئید وجود داشته باشید، خطر بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد. هویج نه تنها حاوی بتا-کاروتین است، بلکه آلفاکاروتین و لوتئین نیز در خود دارد. مصرف منظم هویج سطح کلسترول را نیز کاهش می‌دهد زیرا فیبرهای محلول موجود در هویج با اسیدهای صفرا پیوند می‌زنند.
 

8. پاکسازی بدن


ویتامین A به کبد برای بیرون کردن سموم بدن کمک می‌کند. صفرا و چربی موجود در کبد را کاهش می‌دهد. فیبرهای موجود در هویج به تمیز کردن روده و تسریع حرکت موادزائد کمک می‌کند.
 

9. دندان‌ها و لثه‌های سالم


هویج دندان‌ها و دهان شما را تمیز می‌کند. ذرات باقیمانده غذا را درست مثل مسواک یا خمیردندان از لای دندان‌هایتان بیرون می‌کند. هویج لثه‌ها را تحریک کرده و بزاق زیاد ترشح می‌کند که ایجاد اسید و باکتری سازنده کرم‌خوردگی دندان را متوازن می‌کند.
 

10. پیشگیری از سکته


در تحقیقی که در دانشگاه هاروارد انجام گرفت مشخص شد که افرادیکه بیشتر از 6 عدد هویج در هفته می‌خورند درمقایسه با آنهایی که در ماه فقط یک هویج یا کمتر می‌خورند، کمتر دچار سکته می‌شوند.
 

حقایقی جالب درمورد هویج


خرکوش‌ها عاشق خوردن هویج هستند اما نباید زیاد هویج بخورند.

به خاطر داشته باشید که خوردن یک عدد هویج توسط خرگوش برابر با خوردن بیشتر از 20 هویج توسط ماست! آنها عاشق شیرینی هویج هستند و هویج برای دندان‌هایشان خوب است و قند سفید ندارد اما حتی مقدار زیاد قند طبیعی هم مشکلات گوارشی و دیابت ایجاد می‌کند.

هویج دومین سبزیجات پرطرفدار بعد از سیب‌زمینی به شمار می‌رود.

بزرگترین هویج بیشتر از 19 پوند وزن و 19 فوت طول داشته است.

بیش از 100 نوع هویج وجود دارد.

بعضی از آنها بزرگند، بعضی کوچک و رنگ‌های متفاوتی هم دارد مثل نارنجی، بنفش، سفید، زرد و قرمز.

زنان انگلیسی در گذشته از برگ‌های هویج به جای گل و پَر روی کلاه‌هایشان استفاده می‌کردند.
 

چطور هویج بخوریم

موادمغذی موجود در هویج در کیسه‌های پروتئینی محفوظند که باید توسط گرما (پخته شدن) یا فعالیت مکانیکی (رنده کردن، آبمیوه کردن، جویدن درست) شکسته شوند.

پختن هویج در روغن یا پوره کردن یا آبمیوه کردن آن تا 600 درصد قابلیت درسترسی و استفاده کاروتینوئیدها را افزایش می‌دهد.
چربی تا 1000 درصد به جذب کاروتینوئید به خون کمک می‌کند زیرا کاروتینوئیدها محلول در چربی هستند.



ادامه مطلب

دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,

|
 

آنهايي كه ......

  آنهایی که همسر زیبا می خواهند حتما بخوانند!

 
شما دخترخانم جوان! برای ازدواج‌تان چه معیارهایی دارید؟ آیا ویژگی‌های ظاهری خواستگارتان برایتان اهمیت زیادی دارد؟ اگر جوابتان به این سؤال مثبت است و فکر می‌کنید حتما باید با مردی زیبا و خوش‌تیپ ازدواج کنید توصیه می‌کنیم حتما این مطلب را بخوانید.
 

 

روانشناسان با تحقیق روی روابط زوج‌های جوان به این نتیجه رسیده‌اند مردانی که چهره‌ای زیباتر از همسرشان دارند بیشتر احتمال دارد طی زندگی احساس نارضایتی کنند و نسبت‌ به زندگی زناشویی‌شان چندان احساس خوبی نداشته ‌باشند و حتی در مواردی احساس منفی هم داشته‌باشند. راستش وقتی ما هم با این عبارت مواجه شدیم، کمی تردید کردیم و گمان بردیم که احتمالا نتیجه این تحقیق تنها ناشی از باورهای عامیانه است، اما با کمی جست‌وجو به این نتیجه رسیدیم که موضوع علمی است تا حدی که مقاله‌هایی با این مضمون در مجلات علمی معتبر به چاپ رسیده‌است. ما هم سراغ همین مقالات رفتیم و با استفاده از آنها این مطلب را برای شما تدوین کردیم.

در واقع در همه آنها دانشمندان متفق‌القول بودند که در یک ازدواج موفق یا باید زن زیباتر باشد یا مرد و زن از نظر زیبایی در یک حد باشند اما بی‌گمان دلایل آنها خواندنی است.
 


تاریخ شهادت می‌دهد

در زوج‌هایی که خانم زیباتر است، معمولا هر دو طرف از زندگیشان خرسند‌تر هستند. این نتیجه پژوهشی است که در ژورنال روانشناسی خانواده انگلستان در امسال منتشر شده و در آن آمده‌ است که طی تاریخ و فرایند تکاملی بشر نیز خانم‌ها هنگام انتخاب همسر کمتر به ظاهر او توجه می‌کردند و در عوض قدرت باروری همسرشان برایشان در اولویت بود اما مردها اینگونه نبودند آنها به‌دنبال همسری می‌گشتند که بتوانند در او جوانی، سلامت و زیبایی را بیابند تا فرزندانشان سالم‌تر و زیباتر شوند. البته یک‌بار دیگر در سال ۱۹۷۹ روانشناسی به نام دکتر هوک نیز ضمن تحقیقاتش متوجه شد در ازدواج‌هایی که خانم زیباتر از مرد است احتمال شکست کمتر است البته این به این معنا نیست که اگر مرد خوش‌تیپ و زیباتر از زن باشد حتما رابطه ناموفق خواهد بود اما در سال‌های اخیر بار دیگر دانشمندان این تحقیقات را تکرار کرده‌اند.

 

زیبایی سلیقه‌ای هم استاندارد دارد

شاید در مرحله اول بگویید زیبا دیدن تنها یک امر سلیقه‌‌ای است و هر فردی بنا به سلیقه خودش یک نفر را زیبا می‌بیند یا زشت اما به هر صورت نمی‌توان منکر وجود برخی از استانداردهای رایج شد، استاندارهایی که در همه دنیا به‌عنوان معیارهای زیبایی تعریف می‌شوند مثل چشمان درشت،‌ صورت معصوم و بچگانه، صورت متناسب که همه اجزا در هماهنگی با هم باشند و…
 


ازدواج با زنان بسیار زیبا یعنی…

گروهی از دانشمندان در دانشگاه لیور‌پول ۱۰۰عکس از زنان را بررسی کرده‌اند؛ بعضی از این زوج‌ها تنها چند ماه با هم زندگی کرده‌ بودند و بعضی دیگر چند سال. محققان ویژگی‌های ظاهری هرکدام از این زن‌ها و مردها را به ترتیب فهرست کردند تا بتوانند بهتر آنها را با هم مقایسه کنند. نتیجه به دست آمده از تحقیقات در ژورنال علمی روانشناسی اجتماعی و شخصیتی منتشر شد که در آن آمده‌است اگر مرد خیلی خوش‌تیپ باشد عاملی برای ناپایداری ازدواج نیست ولی اگر زن خیلی زیبا باشد تا حدی که زیبایی او بیش از اندازه به چشم آید، احتمالا ازدواج با دوامی نخواهد داشت. زن‌های خیلی زیبا گاهی این جسارت را دارند که به راحتی ازدواج‌ها را ترک کنند.


ازدواج موفق یعنی همسان‌گزینی

گروهی از دانشمندان انگلیسی تحقیقات خود را روی انتخاب زوج توسط افراد مختلف متمرکز کرده‌اند، سؤال اصلی آنها در این تحقیق این بوده‌است که آیا افراد هنگام انتخاب زوج بیشتر به‌دنبال کسانی هستند که شبیه خودشان باشند؟ آنها در ضمن تحقیق به جواب مثبت رسیدند و اعلام کردند افراد تمایل دارند با شخصی مانند خودشان ازدواج کنند و حتی با این نتیجه، ازدواج‌های آنجلینا جولی را توضیح می‌دهند، آنها می‌گویند به همین دلیل است که ازدواج او با جانی لیمیلر و بیلی باب تورنتون بسیار کوتاه و کمتر ۲ سال بوده ‌است ولی در عوض ازدواج او با براد پیت یعنی یکی از معروف‌ترین چهره‌های حال حاضر دنیا بیشتر از ۶ سال است که دوام پیدا کرده ‌است.



واقعا زیبایی چقدر مهم است؟

این تحقیقات نشان می‌دهد که انسان های با ظاهر بسیار زیبا به سمت هم جذب می‌شوند و وقتی با هم ازدواج می‌کنند، زندگی خانوادگیشان بسیار عالی خواهد شد اما از آنجا که این تحقیقات بیشتر روی زوج‌های جوان انجام شده ‌است می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که زیبایی مطلق در مراحل اولیه رابطه اهمیت دارد. اما نقش زیبایی ظاهری در دوام بیشتر ازدواج و در سنین پیری تقریبا همچنان یک راز است. البته یک تحقیق جدید نشان می‌دهد ظاهر بعد از آن جذب شدن اولیه هم همچنان دارای اهمیت است اما به طریقی متفاوت.

 

عمر ازدواج آنها کوتاه است

در تحقیق ذکر شده زوج‌هایی که مرد ظاهر بهتری نسبت به زن داشت، هر دو طرف چندان حمایت‌کننده نبودند. یکی از محققان این تحقیق می‌گوید که زن‌ها معمولا درجه حمایتی که از طرف مرد دریافت می‌کنند را به‌خود او منعکس میکنند. مردی که ظاهر پایین‌تری نسبت به زن خود دارد، چیزی بیشتر از آنچه انتظارش را داشته در اختیار دارد به همین دلیل همه تلاشش را می‌کند تا آن رابطه را پابرجا نگه دارد. مردهایی که ظاهر بهتری نسبت به همسران خود دارند، ممکن است تعهد کمتری داشته باشند و این ممکن است باعث کمتر بودن عمر ازدواج آنها شود.
 


تفاوت معیارهای خانم‌ها و آقایان

از آنجا که خانم‌ها دنبال مردی برای زندگی هستند، ممکن است کسی را انتخاب کنند که از نظر ظاهری پایین‌تر از آنها باشد و حتی تحقیقات جدید نشان می‌دهد که ازدواج‌هایی که در آن زن از نظر ظاهری بهتر از مرد است، بسیار پردوام‌تر و مثبت‌تر است. تصور محققان از دلیل آن، این است که مردها اهمیت زیادی به زیبایی می‌دهند و به زیبایی زن بسیار سریع واکنش نشان می‌دهند در حالی که خانم‌ها بیشتر می‌خواهند همسری داشته باشند که به خوبی از آنها حمایت کند، قابل اطمینان باشد و توان تامین خانواده را داشته‌باشد. محققان قبول دارند که مسئله زیبایی بسیار شخصی و نسبی است اما تحقیقات نشان می‌دهد که استانداردهای عمومی برای زیبایی وجود دارد مثل چشمان درشت، داشتن صورت متقارن و بینی کوچک و…
 

روند تحقیق چگونه بود؟

این تحقیق در دانشگاه تنسی ایالات‌متحده روی گروهی از زوج‌های همان کشور انجام شده ‌است.
 

انتخاب زوج‌ها بر چه اساس بوده ‌است؟

تیم تحقیقاتی روی ۸۲ زوج کار کردند؛ زوج‌هایی که طی ۶ ماه قبل ازدواج کرده و حدود ۳ سال قبل از ازدواج با هم آشنا شده‌ بودند. شرکت‌کننده‌های تحقیق بین ۲۰ تا ۲۵ سال داشتند. محققان گفت‌وگوی هر زوج در مورد یک مشکل شخصی را به‌مدت ۱۰ دقیقه فیلمبرداری کردند. فیلم‌ها بعدا از این جهت ارزیابی شد که آیا زوج‌ها درمورد مشکلشان یکدیگر را حمایت می‌کردند و پشت هم را داشتند یا نه؟ این مشکلات مسائلی از قبیل تصمیم به داشتن تغذیه سالم‌تر،شروع یک کار جدید و ورزش بیشتر را شامل می‌شد.
 

رتبه‌بندی زوج‌ها

یک شوهر منفی احتمالا در چنین موقعیتی می گوید، این مشکل توست و خودت باید حلش کنی. اما یک شوهر مثبت خواهد گفت: من با توام، کاری از دستم برمیاد برات انجام بدم؟

یک گروه از محققان زیبایی‌های ظاهری هر زوج را بین یک تا ۱۰ کدگذاری کردند که عدد ۱۰ بهترین و کامل‌ترین ظاهر را نشان می‌داد. تقریبا در یک‌سوم زوج‌ها، زیبایی زن‌ها بیشتر بوده، در یک‌سوم زیبایی مرد بیشتر بوده و سایر زوج‌ها ظاهری تقریبا هم ردیف داشتند.
 

نتیجه تحقیق

به‌طور کلی، در مواردی که زن ظاهر بهتری نسبت به مرد داشت، زن و مرد مثبت‌تر رفتار می‌کردند.نتیجه این تحقیق بسیار منطقی به‌نظر می‌رسد؛ چراکه باورهای عمومی نشان می‌دهد که مردها حساسیت زیادی به زیبایی خانم‌ها دارند و زن‌ها بیشتر به قد و درآمد مردها اهمیت می‌دهند.


ادامه مطلب

دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,

|
 

سخنان متفاوت بزرگان در باره زنان

  سخنان متفاوت بزرگان درباره زنان...

 
 

 
    زن شاهکار خلقت است
    برنارد شاو
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
   زیباترین خوی زن ، نجابت اوست
    ارد بزرگ
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    در دنیا تنها دو چیز زیباست ، زن و گل
    مالرب
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    تمدن چیست ؟ نتیجه نفوذ زنان پاکدامن است
    امرسون
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    زن رسماً مربی مرد و مهّذب اخلاق اوست
    آناتول فرانس
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    اگر زن نبود نوابغ جهان را چه کسی پرورش می داد ؟
    ناپلئون
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    مردان آفریننده کارهای مهمند و زنان به وجود آورنده مردان
    رومن رولان
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    مردان قانون وضع می کنند و زنان اخلاق به وجود می آورند
    کونته ورسیه
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    با زنی ازدواج کنید که اگر مرد می بود بهترین دوست شما می شد
    بردون
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    خشم زن مانند الماس است می درخشد اما نمی سوزاند
    رابیندرانات تاگور
سخنان بزرگان درباره زنان,سرگرمی,سخنان بزرگان
    هرچه ایمان مرد به هوشش بیشتر شود زن بهتر میتواند گولش بزند
    لرد بایرن
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    زن تاج سر آفرینش است ، او شریک زندگی و یار ساعات درماندگی است
    گوته
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    زنانیکه می خواهند مرد باشند ، زنانی هستند که نمی دانند زن هستند
    الکساندر دوما
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    برای تحمل شدائد زندگی باید عاشق چیزی بود ، کاری ، زنی ، آرمانی و …
    مارکوس آنا
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    منشأ هر کار بزرگی زن است ، زن کتابی است که جز به مهر و محبت خوانده نمی شود
    لامارتین
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    چیزی که زن دارد و مرد را تسخیر می کند ، مهربانی اوست ، نه سیمای زیبایش
    ویلیام شکسپیر
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    زن زشت در دنیا وجود ندارد فقط برخی از زنان هستند که نمی*توانند خود را زیبا جلوه دهند
    برنارد شاو
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    هر کجا مردی یافت شد که به مقامات عالیه رسیده یقیناً زنی پاکدامن او را همراهی کرده است
    شیلر
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    زن عاقل به تربیت همسرش همت می گمارد و مرد عاقل می گذارد که زنش او را تربیت کند
    مارک تواین
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    هیچ چیز غرور مرد را مثل شادی زنش ارضاء نمی کند ، چون همیشه آنرا مربوط به خود میداند
    جونسون
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    مردانیکه بیشتر از حقوق و هنجار زنان پشتیبانی میکنند خود بیشتر از دیگران به نهاد زن میتازند
    ارد بزرگ
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    زنان بخوبی مردان میتوانند اسرار را حفظ کنند ولی به یکدیگر میگویند تا در حفظ آن شریک باشند
    داستایوفسکی
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    اگر شناخت زن و مرد نسبت به ویژگی های درونی و بیرونی یکدیگر بیشتر گردد
    کمتر دچار گسست می شوند
    ارد بزرگ
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    زن کانون پرفروغ خانواده ، مرکز مهر ، مظهر عشق ، نمایشگر پاکی ،نمونه عطوفت و چشمه عنایت است
    اقبال لاهوری
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    آیندۀ اجتماع در دست مادران است. اگر جهان به میانجیگری زن گرفتار شود ،تنها اوست که می تواند آن را نجات دهد
    ابوفور
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    به هر اندازه که زن آرام و مطیع و با عصمت و با عفت است ،به همان اندازۀ قدرت فرمانروایی او شدیدتر و استوارتر است
    میشله
برنارد شاو,سخنان بزرگان درباره زنان,نجابت زن
    زن وقتیکه دوست بدارد ، غیر از محبوب خود چیزی را نمی بیند و هرچه عاطفه ، مهربانی و نوازش و فداکاری دارد تنها برای او به کار می برد .
    آلفونس دوده



ادامه مطلب

دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,

|
 

از قديم رسم بوده

از قدیم رسم بوده . . . !
 

بعضی وقتا آدم از ارسال بعضی ایمیلها احساس خوبی داره
این یکی از اوناس



 

 
 
 











 
 
 
 







ادامه مطلب

سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,

|
 

10كشور كوچك جهان

10 کشور کوچک جهان


آیا شما به تمام نقاط کشور خود سفر کرده اید؟ به احتمال زیاد پاسخ شما منفی است. بیشتر افراد بخاطر اندازه ی کشورشان قادر نیستند تمام مناطق آن را ببینند. اما اکر در یکی از کوچک ترین کشور های دنیا زندگی می کردید دیدن همه جای کشور کار سختی نبود. در واقع می توان این کار را در یک روز انجام داد و در فاصله ی بین صبحانه تا ناهار، از این طرف کشور به طرف دیگر رفت.

 

1. واتیکان سیتی

این کشور داخل شهر روم قرار گرفته و مساحت آن حدود 44 هکتار است. واتیکان سیتی کشور چندان قدیمی ای نیست و در سال 1929 پایه گذاری شده است. حکومت این کشور به عهده ی اسقف روم است که به نام پاپ هم شناخته شده است. خاک این سرزمین شامل کلیسای سنت پیتر، کلیسای سیستین، کاخ آپوستولیک، چندین ساختمان و موزه می شود. علاوه بر این مناظر جالب توجه، باغ های واتیکان هم جزو این مجموعه هستند. این باغ ها مربوط به قرون وسطی بوده که مساحت آنها به 23 هکتار از کل خاک کشور است. جمعیت این کشور حدود 800 نفر است.

 
 
 

2. موناکو

این کشور با 120 کیلومتر مربع مساحت، دومین کشور کوچک جهان محسوب می شود. موناکو همچنین دومین حکومت سلطنتی کوچک جهان نیز هست. این کشور در جنوب غربی اروپا قرار دارد و از سه جهت با کشور فرانسه و از یک جهت هم با دریای مدیترانه احاطه شده است. جمعیت آن حدود 30 هزار نفر است و به این ترتیب یکی از پر جمعیت ترین کشور های جهان به حساب می آید. مهمترین درآمد این کشور از صنعت توریسم یا گردشگری است، هرساله مردم بسیاری برای قمار بازی یا استفاده از آب و هوای بسیار خوب به این کشور کوچک می آیند.

 

3. نائورو

این کشور در میکرونزی، در اقیانوس آرام جنوبی قرار دارد. جمهوری نائورو جزیره ای با مساحت 13 کیلومتر مربع و کوچک ترین کشور جزیره ای در جهان است؛ استقلال خود را در سال 1968 میلادی به دست آورده اما از 3000 سال قبل مردم بومی در آن زندگی می کرده اند. در سال 1798 یک شکارچی نهنگ به نام جان فرن اولین فرد غربی بود که از این جزیره دیدن کرد. او نام اینجا را جزیره ی دلپذیر گذاشت. در حال حاضر جمعیت این جزیر حدود 9 هزار نفر است و هیچ ارتشی هم ندارند.



4. تووالو

این کشور هم در اقیانوس آرام قرار دارد و مساحت آن 16 کیلومتر مربع است. کشور تووالو 5 جزیره ی مرجانی و 4 تپه ی دریایی دارد و در گذشته به نام جزیره ی الیس معروف بوده است.این جزیره در سال 1568 کشف شده و تا پایان قرن 19 میلادی تحت سلطه ی انگلستان بوده. مردم این کشور استقلال خود را در سال 1978 بدست آوردند. در حال حاضر جمعیت این کشور 10,472 نفر است. از آنجایی که این کشور هیچ گونه منابع طبیعی ندارد، مهمترین منبع درآمدشان کمک های خارجی است.



5. سن مارینو

این کشور با مساحتی حدود 38 کیلومتر مربع، پنجمین کشور کوچک جهان است. این کشور همچنین کمترین جمعیت را در بین کشور های عضو اتحادیه ی اروپا دارد. سن مارینو یکی از قدیمی ترین کشور های مستقل جهان است و پایخ گذاری آن به سال 301 میلادی باز می گردد؛ قانون اساسی آن در سال 1600 میلادی تصویب شد و آن را به دومین کشور دموکرات در جهان تبدیل کرد. این کشور همچنین یکی از ثروتمند ترین کشور های جهان است، آنها مازاد بودجه دارند و هیچگونه بدهی ملی هم ندارند.



6. لیختن اشتاین

لیختن اشتاین کشوری در اروپا است که راه به دریا ندارد و با کشور های سوئیس و اتریش احاطه شده است. مساحت این کشور کوهستانی 99 کیلومتر مربع است و یکی از ثروتمند ترین کشور های جهان محسوب می شود. این کشور یکی از پرطرفدار ترین مناطق اروپا برای ورزش های زمستانی است اما این دلیل اصلی کسب درآمد آن نیست؛ این کشور یک مرکز تجاری مهم است و تعداد شرکت هایی که در آن به ثبت رسیده از ساکنین آن بیشتر است.


 
 

7. جزایرمارشال

این مجموعه جزایر که عمدتاً از جزایر مرجانی تشکیل شده انددر مرکز اقیانوس آرام واقع شده اند. مساحت کل آنها حدود 112 کیلومتر مربع است و جمعیت آن کمی بیش از 62 هزار نفرمی باشد.این کشور استقلال خود را در سال 1986 از آمریکا گرفت. تا به امروز کمک های آمریکا اصلی ترین منبع درآمد این جزیره است چون هیچگونه منابعی ندارد و بیش از آنچه صادر می کند به واردات می پردازد در سال های اخیر این کشور با مشکلات مالی ناشی از هزینه های مصرف انرژی دست به گریبان بوده است.



8. سِیچلز

این کشور با مجموعه مساحت 280 کیلومتر مربع از 115 جزیره تشکیل شده و با جمعیت 84 هزار نفر در اقیانوس هند قرار دارد. سیچلز همیشه رو به پیشرفت بوده است و با صادرات دارچین، مغز نارگیل و وانیل در آمد خوبی داشته است. اما از زمانی که در سال 1976 میلادی استقلال خود را به دست آورد، جذب گردشگران مهمترین منبع در آمد این کشور بوده است. یک سوم مردم این کشور در صنعت توریسم مشغول به کار هستند.



9. مالدیو

مالدیو هم یک کشور جزیره ای است و در اقیانوس هند قرار گرفته است. این کشور از نظر جمعیت و مساحت، کوچک ترین کشور آسیایی محسوب می شود. مساحت آن 185 کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود 396,334 نفر است. این کشور از 1192 جزیره ی کوچک تشکیل شده اما تنها 200 عدد از این جزیره ها قابل سکونت هستند. پایتخت این کشور مالی است و حدود یک سوم جمعیت کل کشور در این جزیره زندگی می کنند. مهمترین منبع درآمد این کشور از صنعت توریسم است؛ در زمان های گذشته منبع اصلی صادرات پوسته ی صدف، ماهی تون خشک شده و طناب های پوست نارگیل بوده است.



10. سنت کیتس و نویس

این کشور به نام فدراسیون سنت کیتس و نویس هم شناخته شده است و در هند غربی قرار دارد. این کشور از 2 جزیره تشکیل شده و 167 کیلومتر مربع مساحت دارد. این دو جزیره اولین جزایر منطقه ی کارائیب هستند که غربی ها در آنها سکونت کردند. این دو جزیره در سال 1983 از سلطه ی انگلستان استقلال یافتند. این کشور نه تنها کوچک ترین کشور آمریکایی است، بلکه کمترین جمعیت را هم دارد. مهمترین منبع درآمد این کشور توریسم است و علاوه بر آن بر کشاورزی و بانکداری خارجی هم متکی است.




ادامه مطلب

سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,

|
 

جملا ت الهام بخش براي زندگي


       جملات الهام بخش برای زندگی

 

دنیا خیلی زیباتر خواهد شد اگر بیاموزیم:

دروغ نگوییم،
تهمت نزنیم،
مؤدب باشیم،
صادق باشیم،
انتقاد پذیر باشیم،
دیگران را آزار ندهیم،
وجدان داشته باشیم،
از کسی بت نسازیم،
نظافت را رعایت کنیم،
از قدرت سوء استفاده نکنیم،
پشت سر کسی غیبت نکنیم،
به عقاید همدیگر احترام بگذاریم،
مسؤلیت اشتباهاتمان را بپذیریم،
به قومیت و ملیت کسی توهین نکنیم،
به ناموس دیگران چشم نداشته باشیم و
در مورد دیگران قضاوت و پیش داوری نکنیم.

 


ادامه مطلب

یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,

|
 

با هم كمي بخنديم

 
امروز فهمیدم چرا دیوار چین جز عجایب هفتگانه ست!!؟
آخه تنها محصول چین هست که بیشتر از 3 روز دووم آورده ! ! !
======================
بعضی وقتها که میبینم هیچ غلطی نمی تونم بکنم، یاد این میوفتم که آمریکا هم از همین جا شروع کرد..... دلم یکم آروم میشه!
======================
خوش به حال جنتی هیچ آرزویی رو به گور نمی بره:)))
======================= 
شهرداریِ تهران برای چندمین بار از فیسبوکیها درخواست کرد در قسمت محل سکونت پروفایلشون ، دیگه ننویسن نیاوران...!!!
نیاوران دیگه جا نداره ...!!!
=======================
روایت هست تو بهشت بنزین لیتری هفت تومنه،.. اونم عمرا اگه فرشته ها بزارن حساب کنی.
=======================
اگه می‌خوای بفهمی که دکور اتاقت خوبه یا نه، بشین درس بخون!
یعنی کاملا می‌فهمی‌ها!!!
=======================
دوستم داره به يه زنه آمريكايي هفت سين رو توضيح ميده:
It should start with "S", like APPLE
  =========================
ديشب خواب ديدم ازدواج كردم صبح بلند شدم صدقه دادم
======================== 
به راننده تاکسیه میگم:
هزاری از این بهتر نداری؟
میگه: چشه؟ امام توش خوب نیفتاده؟!
  =======================
خبرها حاکی از اونه که گزارشگر قطریه بازی دیشب ایران و قطر هنگام تلفظ اسم اشکان دژاگه در دم جان سپرد!!!
======================== 
چند شب پيش سالگرد ازدواج مامان و بابام بود. اومدم تيريپ نمك بردارم، به بابام گفتم: بابا اگه زمان برگرده به عقب، باز با مامان ازدواج مي‌كني؟
گفت: آره، ولي تو رو به دنيا نمياورديم!
 ======================
یارو اومده کامنت گذاشته "استفاده از فیلتر شکن حرام است" شماها همه دارین گناه میکنید...!
یکی نیست بگه ، مرتیکه خودت با قند شکن اومدی تو فیس بوک!؟؟
========================
از وقتی‌ که دیه شده 126 میلیون، هر وقت از خونه می‌خوام برم بیرون دیگه هیچ کس نمیگه مواظب خودت باش
=======================  
رفتم داروخونه میگم پماد ضد خارش میخوام! یارو زیر لب میگه نیگا جوونای این مملکت حال ندارن خودشونو بخارونن

 


ادامه مطلب

یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,

|
 

سربازان زن در دنيا

 

 


ادامه مطلب

یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,

|
 


 
ازدواج از دیدگاه بزرگان
 
1-هنگام ازدواج بیشتر با گوش هایت مشورت كن تا با چشم هایت.( ضرب المثل آلمانی)

2- مردی كه به خاطر ” پول ” زن می گیرد، به نوكری می رود. ( ضرب المثل فرانسوی )

3- لیاقت داماد ، به قدرت بازوی اوست . ( ضرب المثل چینی )

4- زنی سعادتمند است كه مطیع ” شوهر” باشد. ( ضرب المثل یونانی )

5- زن عاقل با داماد ” بی پول ” خوب می سازد. ( ضرب المثل انگلیسی )

6- زن مطیع فرمانروای قلب شوهر است. ( ضرب المثل انگلیسی )

7- زن و شوهر اگر یكدیگر را بخواهند در كلبه ی خرابه هم زندگی می كنند. ( ضرب المثل آلمانی )

8- داماد زشت و با شخصیت به از داماد خوش صورت و بی لیاقت . ( ضرب المثل لهستانی )

9- دختر عاقل ، جوان فقیر را به پیرمرد ثروتمند ترجیح می دهد. ( ضرب المثل ایتالیایی)

10-داماد كه نشدی از یك شب شادمانی و عمری بداخلاقی محروم گشته ای .( ضرب المثل فرانسوی )

11- دو نوع زن وجود دارد؛ با یكی ثروتمند می شوی و با دیگری فقیر. ( ضرب المثل ایتالیایی )

12- در موقع خرید پارچه حاشیه آن را خوب نگاه كن و در موقع ازدواج درباره مادر عروس تحقیق كن . ( ضرب المثل آذربایجانی )

13- برا ی یافتن زن می ارزد كه یك كفش بیشتر پاره كنی . ( ضرب المثل چینی )

14- تاك را از خاك خوب و دختر را از مادر خوب و اصیل انتخاب كن . ( ضرب المثل چینی )

15- اگر خواستی اختیار شوهرت را در دست بگیری اختیار شكمش را در دست بگیر. ( ضرب المثل اسپانیایی)

16- اگر زنی خواست كه تو به خاطر پول همسرش شوی با او ازدواج كن اما پولت را از او دور نگه دار . ( ضرب المثل تركی )

17- ازدواج مقدس ترین قراردادها محسوب می شود. (ماری آمپر)

18- ازدواج مثل یك هندوانه است كه گاهی خوب می شود و گاهی هم بسیار بد. ( ضرب المثل اسپانیایی )

19- ازدواج ، زودش اشتباهی بزرگ و دیرش اشتباه بزرگتری است . ( ضرب المثل فرانسوی )

20- ازدواج كردن وازدواج نكردن هر دو موجب پشیمانی است . ( سقراط )

21- ازدواج مثل اجرای یك نقشه جنگی است كه اگر در آن فقط یك اشتباه صورت بگیرد جبرانش غیر ممكن خواهد بود. ( بورنز )

22- ازدواجی كه به خاطر پول صورت گیرد، برای پول هم از بین می رود. ( رولاند )

23- ازدواج همیشه به عشق پایان داده است . ( ناپلئون )

24- اگر كسی در انتخاب همسرش دقت نكند، دو نفر را بدبخت كرده است . ( محمد حجازی)

25- انتخاب پدر و مادر دست خود انسان نیست ، ولی می توانیم مادر شوهر و مادر زنمان را خودمان انتخاب كنیم . ( خانم پرل باك )

26- با زنی ازدواج كنید كه اگر ” مرد ” بود ، بهترین دوست شما می شد . ( بردون)

27- با همسر خود مثل یك كتاب رفتار كنید و فصل های خسته كننده او را اصلاً نخوانید . ( سونی اسمارت)

28- برای یك زندگی سعادتمندانه ، مرد باید ” كر ” باشد و زن ” لال ” . ( سروانتس )

29- ازدواج بیشتر از رفتن به جنگ ” شجاعت ” می خواهد. ( كریستین )

30- تا یك سال بعد از ازدواج ، مرد و زن زشتی های یكدیگر را نمی بینند. ( اسمایلز )

31- پیش از ازدواج چشم هایتان را باز كنید و بعد از ازدواج آنها را روی هم بگذارید. ( فرانكلین )

32- خانه بدون زن ، گورستان است . ( بالزاك )

33- تنها علاج عشق ، ازدواج است . ( آرت بوخوالد)

34- ازدواج پیوندی است كه از درختی به درخت دیگر بزنند ، اگر خوب گرفت هر دو ” زنده ” می شوند و اگر ” بد ” شد هر دو می میرند. ( سعید نفیسی )

35- ازدواج عبارتست از سه هفته آشنایی، سه ماه عاشقی ، سه سال جنگ و سی سال تحمل! ( تن )

36- شوهر ” مغز” خانه است و زن ” قلب ” آن . ( سیریوس)

37- عشق ، سپیده دم ازدواج است و ازدواج شامگاه عشق . ( بالزاك )

38- قبل از ازدواج درباره تربیت اطفال شش نظریه داشتم ، اما حالا شش فرزند دارم و دارای هیچ نظریه ای نیستم . ( لرد لوچستر)

39- مردانی كه می كوشند زن ها را درك كنند ، فقط موفق می شوند با آنها ازدواج كنند. ( بن بیكر)

40- با ازدواج ، مرد روی گذشته اش خط می كشد و زن روی آینده اش . ( سینكالویس)

41- خوشحالی های واقعی بعد از ازدواج به دست می آید . ( پاستور )

42- ازدواج كنید، به هر وسیله ای كه می توانید. زیرا اگر زن خوبی گیرتان آمد بسیار خوشبخت خواهید شد و اگر گرفتار یك همسر بد شوید فیلسوف بزرگی می شوید. ( سقراط)

43- قبل از رفتن به جنگ یكی دو بار و پیش از رفتن به خواستگاری سه بار برای خودت دعا كن . ( یكی از دانشمندان لهستانی )

44- مطیع مرد باشید تا او شما را بپرستد. ( كارول بیكر)

45- من تنها با مردی ازدواج می كنم كه عتیقه شناس باشد تا هر چه پیرتر شدم، برای او عزیزتر باشم . ( آگاتا كریستی)

46- هر چه متأهلان بیشتر شوند ، جنایت ها كمتر خواهد شد. ( ولتر)

47- هیچ چیز غرور مرد را به اندازه ی شادی همسرش بالا نمی برد، چون همیشه آن را مربوط به خودش می داند . ( جانسون )

48- زن ترجیح می دهد با مردی ازدواج كند كه زندگی خوبی نداشته باشد ، اما نمی تواند مردی را كه شنونده خوبی نیست ، تحمل كند. ( كینهابارد)

49- اصل و نسب مرد وقتی مشخص می شود كه آنها بر سر مسائل كوچك با هم مشكل پیدا می كنند. ( شاو)

50- وقتی برای عروسی ات خیلی هزینه كنی ، مهمان هایت را یك شب خوشحال می كنی و خودت را عمری ناراحت ! ( روزنامه نگار ایرلندی )

51 – هیچ زنی در راه رضای خدا با مرد ازدواج نمی كند. ( ضرب المثل اسكاتلندی)

52 – با قرض اگر داماد شدی با خنده خداحافظی كن . ( ضرب المثل آلمانی )

53 – تا ازدواج نكرده ای نمی توانی درباره ی آن اظهار نظر كنی . ( شارل بودلر )

54 – دوام ازدواج یك قسمت رویِ محبت است و نُه قسمتش روی گذشت از خطا . ( ضرب المثل اسكاتلندی )

55 – ازدواج پدیده ای است برای تكامل مرد. ( مثل سانسكریت )

56 – زناشویی غصه های خیالی و موهوم را به غصه نقد و موجود تبدیل می كند . (ضرب المثل آلمانی )

57 – ازدواج قرارداد دو نفره ای است كه در همه دنیا اعتبار دارد. ( مارك تواین )

58 – ازدواج مجموعه ای ازمزه هاست هم تلخی و شوری دارد. هم تندی و ترشی و شیرینی و بی مزگی . (ولتر )

60 – تا ازدواج نكرده ای نمی توانی درباره آن اظهار نظر كنی. ( شارل بودلر )

  
 
 
 


ادامه مطلب

یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,

|
 

امید وارم از مطالب ارائه شده در این وبلاگ موجبات رضایت شما را فراهم نماید ولحظات خوب با نشاطی را در کنار همدیگر سپری نماییم وتجربه ی خوبی دریافت نماییم .ارادتمند شما

 
 

لینک دوستان

سرور مجازی

وب من

سرور مجازی

هاست لینوکس

علمی آموزشی

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

سفارش آنلاین قلیون

 

مطالب قبلی

10 موضوع گفتگو با عشقتان وقتی حرفی ندارین

10حقیقت جالب وافسانه ای در باره قطب شمال

جملات الهام بخش برای رندگی

تصاویر کمتر ئیئه شده از ایران

20جمله الهام بخش

جملات الهام بخش 3

جملات الهام بخش زندگی

جملات الهام بخش

اصول شیک پوشی

100حقیقت در زندگی که به دردمون میخوره

جملاتی که به ذهنتان آرامش می بخشد

23راه عملی برای کاهش وزن بدون رژیم

با ترفندهای یک کدبانوی کامل آشنا شوید

12 نکته را برای پیشگیری از سرطان جدی بگیرید

میوه های تقویت کننده نیروی جنسی را بشناسید!

رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی

راز لاغری و لاغر ماندن برخی از افراد چیست؟

جملات زیبا وآموزنده

 

نویسندگان

محمود

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمي و آدرس fararooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک دوستان

اشعار شاعران

جی تی ای من

لیوان همزن شگفت انگیز

مرجع دانلود سریال

دانلود کتابها و جزوات و پایان نامه های کارشناسی رشته ی حسابداری

کسب درآمد اینترنتی ماهیانه 300 هزار تومن با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کاملا قانونی و مطمئن

جنون نه عشق

ردیاب خودرو

همسریابی

درگاه واسط

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 85388
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content